جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

محدودیت‌های تردد آخر هفته در جاده‌های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌های تردد را برای روزهای پنجشنبه و جمعه در جاده‌های کشور اعلام کرد.
به گزارش شهر سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع خواهد بود و تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 14:30 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه از دزبن به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها از جاده هراز کماکان ممنوع است. ضمن اینکه تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ و همچنین از ساعت 6 تا 24 جمعه از جاده هراز ممنوع است.

همچنین تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس از جاده دماوند ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه از جاده زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد خودروهای سنگین باربری (کامیون و تریلر) و موتورسیکلت‌ها از ساعت 16 روز پنجشنبه تا ساعت 16 روز شنبه در محور دلیجان - مشهد اردهال و بالعکس ممنوع است. ضمن اینکه در زمان اعمال محدودیت تردد خودرو ها از مسیر رباط ترک – ورکان – نابر صورت خواهد گرفت.

نظر شما